Fizetés, szállítás
Simple bankkártyás fizetés (OTP csoport)
Webáruházunkban egyrészt az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor átirányítunk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház a Te kártya-, illetve a mögötte álló számla adataidnak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
• Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
• Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen kell hagyni!)
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
• MasterCard (dombornyomott)
• Visa (dombornyomott)
• Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát.Amennyiben az Electron kártyádat kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, természetesen fizethetsz kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, fordulj a kártyádat kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyádat kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultálj a bankoddal!
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt. Amennyiben a kártyádat kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Te azt nem igényelted, a fizetési folyamat nem változik.
A webáruház átirányít az OTP oldalára, ahol meg kell adni a kártya adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és ezt Ön igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.
Az Ön kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadni. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja a kártyát kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtani az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
Bővebb információ: https://www.simple.hu/Fooldal
Banki átutalás
Átutalás választása esetén a visszaigazoló e-mailben található bankszámlaszámra tud utalni. Megrendelését az átutalás beérkezése után dolgozzuk fel.
Átvételi módok, átvételi díjak
30000 Ft felett ingyenes szállítás
GLS futárszolgálat
A 30.000 ft összértékű feletti rendelés esetében a kiszállítás Magyarország területén ingyenes!
Szállítási díjak
GLS Futárszolgálat (súly) | Szállítás és csomagolási díj |
0 - 40 kg között | 2500 Ft |
GLS csomagpont, GLS automata (súly) | Szállítás és csomagolási díj |
0 - 40 kg között | 1990 Ft |
Fizetési módok ennél a szállítási módnál: bankkártyás fizetés a weboldalon, utánvét a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával, banki előre utalás
GLS elérhetőség: https://gls-group.com/HU/hu/kontakt/elerhetoseg/
GLS csomagkeresés: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes/
Megrendelésedet a GLS Futárszolgálat szállítja ki rugalmas kézbesítés keretén belül, munkanapokon 8-17 óra között az általad megadott címre. A futárszolgálat részére történt csomag átadásakor egy e-mailben tájékoztatunk a szállítás napjáról. Házhozszállítás esetében a rugalmas kézbesítési kísérlet szolgáltatás keretén belül a futár háromszor próbálja meg a csomagot kézbesíteni. A kiszállítás napjának reggelén e-mailben és sms-ben értesítést kapsz, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát (+36-1/802-02-65), és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül kiszállítási rendelkezést tudsz rögzíteni, melyben kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, illetve egy meghatározott listából kiválasztott GLS Csomagpontban. Kérjük, hogy a termékeket a futár előtt szíveskedj mennyiségileg és minőségileg megvizsgálni, az esetlegesen a termékeken észlelt sérülések esetén kérd jegyzőkönyv felvételét. A jegyzőkönyvet a futárral minden esetben írasd alá!
A csomagpontba, illetve csomagautomatába történő kézbesítés esetén a csomagpontra érkezésről, illetve a csomagautomatába való elhelyezésről e-mail és sms értesítést is kapsz. A csomagponton és a csomagautomatából a csomagod átvételére 7 napig van lehetőséged, utána a csomagod visszaszállításra kerül. Újbóli kiszállításra csak előre fizetés és a szállítási díj újra felszámításával van lehetőség!
Kiszállítási idő: rendeléstől számított 10 munkanap.
Szállítási díjak
MPL Futárszolgálat (súly) | Szállítás és csomagolási díj |
0 - 40 kg között | 6990Ft |
Postán maradó csomag (súly) | Szállítás és csomagolási díj |
0 - 30 kg között | 3990 Ft |
Fizetési módok ennél a szállítási módnál: bankkártyás fizetés a weboldalon, banki előre utalás
A szállítási szolgáltató logisztikai lehetőségei nem minden esetben tudja biztosítani a törékeny csomagok megfelelő kezelését, így ezen szolgáltató esetében nagyobb eséllyel várható törés, sérülés a feladott küldeményeknél egyéb szolgáltatóhoz viszonyítva.
MPL ügyfélszolgálat: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat
Teljesítési határidő
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Az Eladó késedelme esetén a Vevő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az Eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a Vevő jogosult a szerződéstől elállni. Az egyes szállítási módoknál az általános teljesítési határidőtől esetlegesen eltérő szállítási határidőt minden esetben jelezzük.